Zadania menadżera projektu

Autor wpisu:Antoni Kowalski Opublikowano:13 lutego, 2016 Komentarze:0

Zjawisko rozdzielania pracy na tzw. projekty jest ostatnio dosyć częstą procedurą, która umożliwia pracownikowi skupienie się nad jednym wybranym zagadnieniem. Pracodawca z kolei zyskuje większą szansę terminowego ukończenia zlecenia oraz nadzór nad każdym jego etapem. Takie rozwiązanie wymagało pojawienia się nowego stanowiska menadżera projektu. Jest to osoba odpowiedzialna za przebieg i rezultat projektu, która kontaktuje się bezpośrednio z pracodawcą w celu omówienia jego szczegółów. Dobry menadżer musi spełnić wiele wymogów, by znaleźć się na tym stanowisku. Nie tylko musi posiadać ogromną wiedzę dotyczącą zagadnienia, nad którym ekipa pracuje. Konieczna jest znajomość samej procedury prowadzenia projektu, która nie należy do najłatwiejszych. Jego zadaniem jest rozdzielenie pracy konkretnym osobom, nadzór nad nimi, służenie radą w przypadku problemów. Wiedza dotycząca technologii wykonania pracy jest niezbędna. Na zakończenie, po każdym z etapów musi przygotować raport i dokumentację dla pracodawcy. Nic dziwnego więc, że zarobki menadżerów projektu są tak wysokie.

Kategoria:

Leave a Comment